Lilypie 1st Birthday Ticker

29 Eylül 2006

Rüya gibi uçan yıllar, biraz durun durun biraz

Şu aşağıdaki resim elden ele dolaşan forward maillerle gelen bir resim değil. Hiç üşenmedim tek tek resimleri bulup bizzat kendim yan yana getirdim. Derdin neydi diye sorulabilir. Bende bilmiyorum aklıma esti yaptım:) Herneyse, yıllar ne kadar zalim. Eşya gibi eskitiyor bizi. Bana sorulan her sihirli lamba sorusunda çoğunlukla yaşlanmamayı isterdim diye cevaplarım. En korktuğum şey. Haa insanın ruhu yaşlanmasın en önemlisi o. Doğanın kanunu yaşlanmak. Kendimi hazırlamam gerekiyor. Sonuçta dünyanın hayran olduğu insanlar bile (bkz.aşağıdaki resim) yaşlanıyor. Gerçi bence hala güzeller. Sizce?



4 Comments:

Blogger enne said...

Sanırım babam 55-60 yaşındaydı, bir doğumgününde kendini kaç yaşında hissediyorsun diye sormuştum, 18 diye yanıt vermişti.

Ruh bence de yaşlanmıyor, o nedenle onu genç tutacak bedenimize de iyi bakmalıyız.

Harrison Ford ayrıca benim gözümde hala çok genç ve yakışıklı:)

29/9/06 4:09 ÖS  
Blogger Yaz said...

ennecim valla inşallah bizde 60 yaşındayken 18 gibi hissederiz ve yaşam sevgimizi kaybetmeyiz.

Birde Harrison Ford' uda ekleyecektim resimlere unutmuşum :)

29/9/06 4:30 ÖS  
Blogger gazel vakti said...

Üşenmeyip tek tek save edip bide kolaj yapmışsın ama bence hem genç hemde şimdiki halleri ikiside çok güzel.Bak yaşlı demedim dilim varmıyor.Yaşlanmıycaklar sanki.Bak ben Sean Connery hayranıyım hatta hastasıyım.Adamı direk yaşlıyken tanıyıp sevdim o nolcek.

30/9/06 11:22 ÖS  
Blogger Yaz said...

Gazelcim yaşlanıyorlar kabul edelim şekerim :) e bizde yerimizde durmuyoruz bizde yaşlanıyoruz. Sean Connery i yaşlıyken sevmen iyi olmuş en azından gözünde hep aynı kalır :)

2/10/06 8:59 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------