Lilypie 1st Birthday Ticker

06 Eylül 2006

Gizli Bahçem

Kısa tatil de bitti. Çok güzel geçti. Ailemle süper birkaç gün geçirdik. Hava yağmurluydu fakat nerdeyse bütün gün ablam ve annemle cam kenarında oturup, sohbet edip kahve içtik diyebilirim. Yağmurlu havada coşmuş denizi izlemek çok keyifliydi. Malesef fotoğraf çekmeyi çok istedim ama makinem yanımda değildi. Birde kitap okudum bol bol. "Bir Geyşanın anıları" nı okuyorum şuanda. Gerçekten güzel bir kitap, sürükleyici. Benim için en önemlisi anlatılanların gerçek anılar olması. Yaşananların gerçek olduğunu düşününce daha da etkileyici oluyor kitap benim için. Neyse tatil güzeldi iyi ki gitmişim.

Bir süredir bloğuma yazmak isteyipte yazamadım. Sebebi de çevremden birisinin bloğumu okuduğundan şüpheleniyorum ve bu beni çok rahatsız ediyor. Kendimden birşeyler yazarak deşifre olacağımı düşünüyorum. Nasıl desem burası benim kimsenin bilmediği gizli bahçem gibi. İçinde nefes aldığım, bana ait olduğunu sonuna kadar hissettiğim, içimden ne geçiyorsa yazdığım biryer burası. Blogumu okumasını isteyeceğim son kişi odur herhalde. Bunu aşmalıyım. Bu baskıyı üstümden atmalıyım.

Gizli bahçemde özgürce dolaşmak istiyorum.

9 Comments:

Blogger KUGUU said...

YAZcgm oncelikle hosgeldin, gozum yollarda kalmisti. Lakin huzursuz olmana uzuldum, birsey oneremeyecegm ama ben de aşmani diliyorum cnm.

6/9/06 11:01 ÖÖ  
Blogger ERDIL said...

Yaz kizim senin dedigin, anlatmak istedigin seyler hangimizde yok.Hatta ben biraz daha ileri giderek sizler icin bir de Dilek sayfasi actim.Belki yapi olarak böyleyiz.Anonim oldugu halde yazamadik.Acaba bu yazi kime ait oldugunu arastirma yoluna gittik.Emin ol kizim insan hic bir zaman desifre olmaz.Bazen kendisini tanimasi icin ömrü yetmiyor.Bir baskasi o gizemi nasil cözebilsin.
Saygilar.

6/9/06 11:25 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Kuğuucum özledim hepinizi. Öyle huzursuz oldum ki yazamıyorum resmen. Ama yok düşündüm de başkasının beni blogumdan soğutmasına izin vermiycem.

Erdil baba "Bazen kendisini tanimasi icin ömrü yetmiyor.Bir baskasi o gizemi nasil cözebilsin" bu cümlen çok hoşuma gitti. Teşekkürler :)

6/9/06 11:45 ÖÖ  
Blogger enne said...

yaz;
sen devam et bence de. Seni okumak çok keyifli.

6/9/06 1:34 ÖS  
Blogger Yaz said...

Ennecim çok teşekkür ederim.

6/9/06 2:11 ÖS  
Blogger Annelog Atölye said...

Umarım şüphelerin dağılır kısa zamanda, insanın kendi evinde huzursuz olması gibi birşey bu.

6/9/06 5:41 ÖS  
Blogger Yaz said...

Annelog çok yerinde bir benzetme olmuş. Aynen öyle hissediyordum bu postu yazdığımda. Ama şimdi bu konuyu fazla umursamamaya karar verdim.

6/9/06 5:52 ÖS  
Blogger KUGUU said...

Hmmm ne yapabiliriz acaba?:( ben YAZBITMESINcgimi geri istiyorum bana ne

6/9/06 9:46 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kuğuucum aynen devam canım üzülme :)


arizacım attım stresi felan :)

7/9/06 2:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------