Lilypie 1st Birthday Ticker

29 Ağustos 2006

Şu haberi okuyunca tekrar anladım ki bu ülkede şans eseri yaşıyoruz ve şu haber, yolda yürürken bile elimizin kolumuzun sapıklara, manyaklara çarptığının göstergesi oldu. İnsan hayatı bu kadar ucuzmu? delirmemek elde değil.

****************
Sigarayı tamamen bırakamadım ama %70 civarında azalttım. Kendime iyi bakıyorum bu günlerde. Zaten genellikle sevdiğim için sebze - meyve ile beslenmeyi tercih eden biriyim, pazar kahvaltısı haricinde ekmek yemem. Birde zorla da olsa bol su içiyorum ve multivitaminler kullanıyorum. Yaş ilerledikçe nedense insan vücudunun kıymetini mi anlıyor nedir.

****************

Birkaç günlük tatil planlıyorum ama karar veremedim. Arpam gelemeyecek yada son gün katılabilecek. Bu yüzden kararsızım. Alışık değilim onsuz planlar yapmaya.

****************

Bir konuda daha kararsızım. Mutfak balkonumuz mutfağa dahil edilmiş durumda, mutfak camlarımız kocaman. Buraya ahşap jaluzimi yoksa stor perde mi yaptırsak. Mutfakta hangisi daha kullanışlı olur acaba. Bi fikir verin bana arkadaşlar.

4 Comments:

Blogger ERDIL said...

Yaz kardes mutfak konusunda ufacik bir fikir resmini cek bilgisayarda
ikisinide dene o zaman kendi gözünle daha iyi karar verebilirsin.Sigara konusunda at cöpe gitsin fenami tatil de baska bir sekilde bu illetten kurtulmus olursun Bedava yasiyoruz konusuna gelince dün Kara delik diye bende isledim.
Saygilar

29/8/06 7:02 ÖS  
Blogger KUGUU said...

YAZcgm o tekneli resim Ağva mi? 3 gunluk kacamak guzel olacaktir, iyi eglen canm. Bak sigarayi da bayagi azaltmissinki bu da birakmak kadar zor birsey bana gore. Helal olsun sana. Mutfak icin ise stor oneririm, ama ben jaluzi hic sevmedgm icin:)) jaluziler bana toz yuvasi geliyor ve ruhsuz.

30/8/06 12:01 ÖS  
Blogger gazel vakti said...

Ayy biri bana balkonu mutfağa katmak demesin.8 yıl oldu herkes diyor.perde konusuna gelince yıkanabilen vede kolay takılabilen olsunda farketmez bence eee bu ikiside uymuyor buna nolcek.

1/9/06 11:25 ÖS  
Blogger Yaz said...

Erdil Baba, Resim çekip ona göre karar vermek iyi fikir :)

Kuğuucum, Ağva değil ama İstanbul' a yakın başka bir Karadeniz sahili diyim ben :)

Gazelcim, bende temizliği kolay olan bir şey olsun istiyorum ama bilmem ki napcam kararsızım.

6/9/06 9:19 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------