Lilypie 1st Birthday Ticker

09 Ağustos 2006

Canım deniz, aşkım şezlong, bidenem güneş, herşeyim kocam :)




Her sayılı gün gibi tatil de çabucak geçti gitti. Full time çalışan biri olarak bana yine yetmedi tabi. Tatil boyunca yaptığım üç faaliyet, yiyip-içmek, şezlongda en rahat nasıl yayılır araştırma-geliştirme çalışmaları ve yüzmek oldu. Tesis genel olarak güzeldi. Çok büyük olmasına rağmen fazla kalabalık değildi. Bu iyi bişeydi. Harika bir doğa, nefis bir deniz bize çok iyi geldi.

Tatil boyunca ve hala sürmekte olan savaş(katliam) bizi üzen tek olay oldu. Elimizden geldiğince haberleri takip etmeye çalıştık olurda biraz insafa gelirler de bu katliama bir son verirler diye. Ben anlamıyorum toprak -yada istedikleri her ne ise - için masum insanları, çocukları öldürüyorlar. Bir sürü insana yakınlarının katlanılmaz acılarını yaşatıyorlar. Değer mi? dünyaya kazık çakacağınımı zannediyor bu acımasız insanlar. Tek dileğim biran önce bu katliamın bitmesi. Her insanoğlu insan gibi yaşamayı hakediyor bu dünyada.

Tatil dönüşü bir dumur yaşadım ki sormayın. Çene kaslarım kasıldı ağzımın uzun süre bir karış açık kalmasından dolayı. Beni bu kadar şaşırtan da "Şeref Can Meselesi" idi. Oysa ki ne kadar üzülmüştüm onun için. Arkadaşlarla her fırsatta onu konuştuk. Yetmedi eve gelip kocişimle konuştuk onu hep. Rüyalarıma girecek kadar taktım kafama. Kaçıranlara lanet ettim. Yine de sonuç, onu organ mafyasının kaçırmış olma ihtimalinden daha kötü değil elbette. Kim olduğunu hatırlamadığım biri "Şeref Can asıl şimdi kayboldu" demişti. Umarım bu olanlar minik kalbinde derin izler bırakmaz. Baba dediği adamın asıl babası olmadığı, annesinin evli olduğu adamı aldatmış olup üstüne birde onu yasak ilişki sonucu dünyaya detirdiği, yine annesinin süper rol kesen bir sahtekar olduğu gerçeğini umarım hatırlamaz Şeref Can.

Son olarak hepimiz için bir dileğim var. (tabi bunu isteyenler için) ; Allahım bizi ömür boyu tatil yapan şanslı kullarından eyle :) amiinn.

7 Comments:

Blogger Annelog Atölye said...

Hoşgeldin Yaz:)Sayılı da olsa gerekli şu tatiller. İşe adapte olması zor oluyor dönüşte:(

9/8/06 4:26 ÖS  
Blogger Yaz said...

Haklısın annelog. Özellikle ilk iş günü çok zor geçiyor.

9/8/06 4:28 ÖS  
Blogger ERDIL said...

Hosgeldin yaz kizim bayagi da özledik hani her gün söyle sayfana bir bakiyorum.A a daha gelmemis.Tatilin en güzeli 2 hafta hadi bir haftada evde gecsin.6 ay ise gitme de göreyim seni vallahi sikilirsin.Ben iki senedir hala alisamadim.Sosyal kurumlara gidip gönüllü calisiyorum.Neyse o günlere daha cok var.Ailecek hosgeldiniz.
Saygilar sevgiler.

9/8/06 6:57 ÖS  
Blogger Yaz said...

Erdil babaaa hoşbulduk :) valla bende özledim çok. Gelir gelmez herkesi dolaşıp özlem giderdim. ama şimdiden tatili de özlemedim dersem yalan olur :)

9/8/06 10:18 ÖS  
Blogger zeyno said...

Yazcım hoşgeldiiiin:)) Özledik...

9/8/06 11:03 ÖS  
Blogger Yaz said...

Zeynocum hoşbulduk :) inan bende özledim.

9/8/06 11:09 ÖS  
Blogger Yaz said...

Arızacım hoşbulduk :) stres sıkıntı yapma ne olur. Hem bak sende yeni kararlar arifesindesin belki hayatında güzel gelişmeler olur :)

10/8/06 10:09 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------