Lilypie 1st Birthday Ticker

23 Ağustos 2006

...


Bugünler de yazamıyorum. Tekdüze gidiyor herşey ondan herhalde. Ama bol bol okuyorum. Arkadaşlarımın bloglarını sürekli takipteyim zaten. Birde bu aralar okuduğum (okumaya
çalıştığım) bir kitap var. Sevenleri alınmasın ama dili o kadar ağır geldi ki bana, resmen sıkılıyorum okurken. Yarım bırakmak istemiyorum. Oğuz Atay' ın Tutunamayanlar adlı eserinden bahsediyorum. Aslında birçok okuyan kişi tarafından beğenildiğini biliyorum. Klasikler arasında diyebilirim. Şu anda sanırım 120. sayfalarındayım. Kitap 500 küsur sayfalı.
Okuyanlar varsa nolur söylesin. Bende mi sorun acaba. Konsantre olamadım bu kitaba bir türlü. Yoksa gerçekten ağır bir kitap mı?

sigarayı bırakmam şart oldu. Dr bırakmam gerektiğini söyledi. Nasıl yapıcam bilmiyorum. Bir kaç gündür az içiyorum. Bakalım inşallah bırakırım. Bırakmam lazım.

Hem Arpa Bey' in hemde benim tüm çekirdek aile tatilde / yazlıktalar. Biz işlerden dolayı gidemiyoruz yanlarına. Haftasonu bile boş vaktimiz yok. Karıkoca kaldık İstanbul' da başbaşa. Ama ikimiz bile neredeyse görüşemiyoruz desem yeridir. Az kaldı inşallah. Düzene girmesi yakındır.

Yemek bloglarını çok seviyorum. Birçok güzel tarif edindim, koskoca bir arşiv yaptım sayelerinde ama bu tarifleri denemek kısmet olmuyor bir türlü. Ben de güzel yemekler, pastalar yapıp arada sırada bloğuma koymayı planlıyorum. Emel Başdoğan' ın pastacılıkla ilgili kitabını alıp muhteşem pasta tariflerini uygulamak istiyorum ama nedense bu günlerde üstümde bir miskinlik var. Üşengeç oldum. sıcaklardan mı acaba?



13 Comments:

Blogger zeyno said...

O üşengeçlik, hatta miskinlik neredeyse , bende de var sevgili Yaz.Sıcaklardan diyelim bakalım, geçecek inşallah...
Sigarayı keşke bırakabilsem ben de. Son günlerde iyice abarttım, nasıl yapacağız bilmiyorum, azaltmakla iyi gidiyorum, derken bir tanecik kaçır dımı fazladan, arkası geliyor:( her konuda iradeli olduğumu düşünüyorum ama sigara konusunda hiiiç.İnşallah sen başarırsın canım..

23/8/06 2:58 ÖS  
Blogger yaz said...

Zeynocum sigaranın vücuduma verdiği zararları bile bile hala nasıl içiyorum diye kızıyorum kendime. Bırakmak ta çok zor ama. Ben de abartmıştım son zamanlarda. Şimdi mecburen azalttım. inşallah bırakırız canım.

23/8/06 3:04 ÖS  
Blogger potansiyelariza said...

Sıcaklardandır bendede var aynı şeyler :)
inşallah sigarayı bırakırsın. O kadar zararlıki. Ben nefret ediyorum. Seninde nefret etmen dileğiyle :)

23/8/06 4:45 ÖS  
Blogger Ayn said...

Yaz kizim.Kitabi bir kenara koy ilerdeki günlerde okursun ben de de oluyor 120 sayfayi 1 senede okudugum kitap bile olmustur.Daha sonra okudugum zaman baska bir haz duyuyorum.
Saka maka merak etmistim bizim kiza ne oldu diye mühim olan sihhatin.Sigaraya gelince azaltmakla filan olmaz.Paketi bir kenara firlatip atacaksin.Yoksa ilerde benim durumuma düsersin bir sürü yabanci maddeler takarlar adamin kalbine.Allah göstermisin.Sikintisi bir hafta seni sevenlerde bu haftaya katlansinlar.
Kal saglicakla.
Saygilar.

23/8/06 4:49 ÖS  
Blogger annelog said...

Sıcaktandır umarım, aynı durum bende de var:((.Oğuz Atay ın "Tutunamayanlar"ını vaktiyle okumuştum. Çok fazla iz bıraktığını söyleyemeyeceğim ama okurken zorlanmıştım ben de galiba. Uzun zaman oldu ama. Evde bir karıştırıp hatırlayayım.

23/8/06 4:50 ÖS  
Blogger ibeking said...

tutunamayanları bende bir türlü bitirememiş ve de sonunda yılmıştım :((

23/8/06 4:59 ÖS  
Blogger ibeking said...

tutunamayanları bende bir türlü bitirememiş ve de sonunda yılmıştım :((

23/8/06 4:59 ÖS  
Blogger yaz said...

arızacım ah bir nefret edebilsem şu illetten

Erdil baba biliyorum yıllarca içenlerin sonunda ne hale geldiğini. Allah korusun. Bırakıcam inşallah.

Annelog bir kitaptan hiç bu kadar sıkılmamıştım yahu.

İbeking iyi oldu bunu söylediğin. Demek sorun bende değilmiş :)

23/8/06 5:25 ÖS  
Blogger KUGUU said...

YAZcgm sicaklardan hayatim.
Ben de sigara konusuna takildim,bir de doktor neden dedi sana bunu???:( Sigarayi zamaninda icmeyip yiyen!!! ve birakmis bir insan olarak sen de birakabilirsin diyorum.
Sevgiler:)

23/8/06 5:37 ÖS  
Blogger yaz said...

Kuğuucum yaptırdığım genel kontrollerde anlaşıldı ki, sigaranın kötü etkileri ortaya çıkmaya başlamış bile. Sen nasıl bıraktın?

23/8/06 5:45 ÖS  
Blogger KUGUU said...

kendimden hic ummadigim bicimde PAT diye canimcim PAT diye . Sunu da eklemeliyimki - umarim sana destek olur- hala ozluyorum ve icerlerken bazan yanimda , kokluyorum dumani:)) ama ne gam Hadi gel beraber yapalim YAZcgm- ben yanindaym - ister misin?

23/8/06 8:25 ÖS  
Blogger yaz said...

Ah kuğuum istemezmiyim hiç. İçimi rahatlattın sağol arkadaşım.

23/8/06 10:31 ÖS  
Blogger KUGUU said...

Bir gun sec kendine YAZcgm. Ama bu bir pzartesi veya aybasi falan olmasin. sadece mesela de ki onumuzdeki cuma sabahindan itibaren birakacagm:))) dene ne cikar:))

26/8/06 10:35 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------