Lilypie 1st Birthday Ticker

18 Temmuz 2006

İş, iş, iş veee Tatiillll...




Bu ara işlerimin yoğun oluşu ve geçtiğimiz haftasonu İstanbul dışında olmam sebebiyle bloğuma yazamadım. Bloğuma karşı öyle bir sorumluluk duygusu oluşmuş ki bende, bu süre boyunca içimde hep rahatsızlık hissettim. Her fırsatı değerlendirip yazmak için hazırlandığımda hoopp bir iş çıktı ve ertelemek zorunda kaldım. Çok sevdiğim arkadaşlarımı okuyamadım, yazdıklarına yorumlar yapamadım. Ben ne çok sevmişim bu küçük dünyamı onu anladım.

Şimdi sırada tatil var. Ama yoğunluktan hiçbir plan, organizasyon, vs. yapamadık. Biryerlere gidilecek ama neresi olduğu belli değil. Gideceğimiz beldeyi bile tayin edemedik. Bakalım sürpriz olacak bizim için de. Bu gün içerisinde artık biryerler ayarlamamız lazım. İnşallah hayırlısıyla tatilden bomba gibi dönüp, bloğumda yeniden yazmaya devam edeceğim. Bekleyin beni olur mu?

6 Comments:

Blogger ERDIL said...

Yazin güzelligi sizin olsun.
Iyi huzurlu tatiller.
Saygilar.

18/7/06 11:06 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Erdil baba çok teşekkürler :)

18/7/06 11:20 ÖÖ  
Blogger vintage biscuit said...

super tatillerrrr

18/7/06 8:22 ÖS  
Blogger KUGUU said...

Ben de seni seviyorum YAZcgm:))
Cok iyi tatillerrrrrr

18/7/06 9:55 ÖS  
Blogger Yaz said...

vintage çok teşekkürler :)

Kuğuucum :) iyi dileğin için teşekkürler canım.

19/7/06 8:56 ÖÖ  
Blogger gazel vakti said...

Biz burdayız bekliyoruz seni anacım.

20/7/06 12:44 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------