Lilypie 1st Birthday Ticker

05 Temmuz 2006

...


Bugün nedense deli gibi gülmek istiyorum... Garip bir neşe var içimde. Hatta aklıma haftasonu olan bir olay geldi. Saatlerdir gülüyorum kendi kendime, etrafa çaktırmadan :) Dur anlatayım dayanamadım :)) Arabayla evin otoparkına girerken, karnım öyle bir guruldadı ki Arpa bey arabayı biryere sürttüğünü zannetti :) Sabahtan beri buna gülüyorum. Neden böyleyim bugün acaba? hatta blogları dolaşırken çok kasvetli bir bloğa denk geldim. İçeriği güzel olmasına rağmen daha fazla kalamadım. Bugünkü ruh halim kabul etmedi. Hayırdır inşallah :))

10 Comments:

Blogger KUGUU said...

ohhh nesen artsin eksilmesin hep gul canim (*-*)

5/7/06 12:21 ÖS  
Blogger Yaz said...

İnşallah Kuğuucum. Hepimiz hep gülelim inşallah :)

5/7/06 12:26 ÖS  
Blogger ERDIL said...

Kulaklari cinlasin Faruk agbi o da böyle cizerdi karikatürler.Aglasa bile cizgileri gülerdi.

Gül gülebildigin kadar,
Icinden agladigin günlere inad.
Gül gülebildigin kadar,
Bu gün de senin günün!...

Yaz kizima.

5/7/06 1:22 ÖS  
Blogger Yaz said...

Erdil baba çookk teşekkür ederim. Çok iyi geldi bu dizeler. Yüreğine sağlık.

5/7/06 1:42 ÖS  
Blogger zeyno said...

Azıcık bize de bulaşsın o gülmeler:))) ha bire pirzola yiyorsun desene...

5/7/06 3:19 ÖS  
Blogger Yaz said...

Zeynocum gerçekten bugün pirzola yedim bol bol :) valla hep neşeli olmak lazım aslında üç günlük dünya :)

5/7/06 3:25 ÖS  
Blogger Annelog Atölye said...

Aynen öyle Yaz:) Hep gülmek lazım. Üç günlük dünya olduğunu sürekli hatırlamak gerekiyor, hep gülersin umarım:)

5/7/06 5:35 ÖS  
Blogger Yaz said...

Sağol annelog. Hep güleriz inşallah :)

5/7/06 5:38 ÖS  
Blogger Toplu İğne said...

yaz'cım fotomda gördüğün gibi hep güldüm ama kına bitti ve düğüne az kaldı ben somurtuyorum; pisikolojim bir karar verebilse :))

5/7/06 7:00 ÖS  
Blogger Yaz said...

Topluiğnecim hazırlık süreci o kadar stresli ki sinirlerde oynama olması normal :) göreceksin ki herşey bitince stres felan kalmıycak hatta üstünden büyük bir yük kalkmış olacak :) güzel günler bunlar tadını çıkarmaya çalış.

5/7/06 7:51 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------