Lilypie 1st Birthday Ticker

15 Haziran 2006

İki eser! arasındaki farkları bulunuz :)

Bir bahâr akşamı rastladım size
Sevinçli bir telâş içindeydiniz
Derinden bakınca gözlerinize
Neden başınızı öne eğdiniz?

İçimde uyanan eski bir arzu
Dedi ki "yıllardır aradığın bu"
Şimdi soruyorum büküp boynumu
Daha önceleri neredeydiniz?

Beste: Selâhaddin Pınar
Güfte: Fuat Edip Baksı


Kafam attı bak yine aklı mı kalır bu yerde

İnternetteyim chatteyim yazışıyorum bak biriyle

Onu hiç görmemiştim bir de webcamini açtı

Bana bir hareket yaptı .şok

Aa sexy tenini oynatıyor Aa cicileri amanın konuşuyor

Diskomatik vücudu tam 90 60 90

Amanın o sımsıcak belini sarsam

Www.bombabomba bir güzel bekler burda

O dudaklar bal yanaklar Gir de bir bak daha neleri var

Www.bombabomba.com 90 60 90 Vücudum var

Doya doya bitmez tadım var

Kendime arkadaş arıyorum

Aradığım bana uyacak dediğimi yapacak

90 60 90 60 Bu kızı kim daraltmış

Şak şak cep telefonlar herkes onu kayıt yapmış

Tak tak bel kemerine sürükleyip beni takmış

Bak bak internetten bana bana sorular yazmış

Bu kız bana yaşımı sordu 21 dedim

Yerin yurdun nerelisin dedi bekarım dedim

Tam ban göresin dedi nasıl sevindim

Pat diye uyandım kendime geldim

Beste: Bilmiyorum

Güfte: Bilmiyorum

Seslendiren: İsmail YK

İkinci şarkının tamamını dinlemedim ama radyoda duyupta değiştirene kadar ki zaman da dinlediğim bile yetti de arttı bile. Hemen aratıp sözlerini buldum. Bunu neden mi yaptım kıyaslama yapabilmemiz için, nasıl yozlaştığımızı net olarak görebilmemiz için, nasıl özümüzden uzaklaştığımızı idrak edebilmemiz için. İsmail YK adlı kişinin seslendirdiği bu şarkıyı! kimbilir ne kadar çok lise öğrencisi dinliyor. Kimbilir ne çok çocuk seviyor. Bunları düşündükçe insanın saçını başını yolası geliyor.

Tüm bunların bilinçli yapıldığını düşünüyorum artık ben. Komplo teorisi gibi gelebilir ama Türk toplumunun kültüründe negatif değişimler yaratmak için yapıldığına eminim ben. Herkesin işinden gücünden gelip te çoluk çocuk tv karşısına geçtiği saatlerde her akşam magazin programlarının yayınlanması da bu yüzden, ana haber bültenlerinde haber diye bodrumda eğlenen tatil yapan turistlerin görüntülerini göstermeleri de bu yüzden (ki buna çok sinirleniyorum. Haber değeri olmayan disko plaj görüntüleri her akşam. asgari ücretle geçinmekte olan bir insan onları görüpte nasıl isyan etmesin), ev hanımlarının en verimli olabileceği gündüz saatlerinde beyin uyuşturucu birsürü abuk programında "kadın programları" adı altında hedef belirterek yayınlanması da bu yüzden.

Akıllı olmak lazım, prim vermemek lazım, izlememek dinlememek lazım.


5 Comments:

Blogger ERDIL said...

Ah Yaz kizim ne yorum yapayim.Yorumu zaten yapmissin banada katilmak kalir.Bir de bana kalan Selähaddin Pinar'in söyledigi parca.Ötekinden zaten bir sey anlamadim ne demiski belki benim beyinimin biraz daha olgunlasmasi lazim galiba.

Sevgiler saygilar.

15/6/06 2:03 ÖS  
Blogger Yaz said...

:) Ayn inanın ben de birşey anlamadım. Yazık ki körpe beyinler bu tür şarkıları dinliyor diye üzülüyorum ben.

15/6/06 2:34 ÖS  
Blogger Yaz said...

Potansiyelariza evet gençler herşeyden bihaber yaşıyor. Dediğin gibi gezip tozup marka giymekten başka amaçları yok malesef. İnşallah daha kötü şeyler olmaz ülkemizde :(

15/6/06 9:36 ÖS  
Blogger KUGUU said...

Ahhh YAZimCanim,
ALNINDAN OPUYORUM SENI.

Bugun BUNALGULe yazmistim baslat yazmayi gelip senin blogda forum yapalim diye, ama sen atak davranmissin canim. Gonuller bir fikirler bir aklin yolu hepten bir ama dedigin gibi akil olanda.
Eline agzina ruhuna saglik canim.
Kuguboynu

15/6/06 11:48 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kuğuucum sağol canım. sözünü ettiğim şarkıyı daha yeni duydum ve sabah sabah sinirlerim bozuldu hemen yazmak istedim bloğuma. Diğer konular zaten hep konuştuğumuz şeylerdi. Ben artık tahammül edemiyorum bu olanlara :(
bende seni öpüyorum canım.

16/6/06 12:17 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------