Lilypie 1st Birthday Ticker

04 Mayıs 2006

Her telden...

Bugünlerde üzerimde bir rehavetmi desem yorgunlukmu desem isteksizlik, halsizlik, huysuzluk, uykusuzluk, bakımsızlıkmı desem hepsi var işte. Baharın birtürlü gelememesinden olabilir belki. Kışlıkları kaldırıp yazlıkları çıkartmıştım ortalığa ama maalesef hala kalın hırkalarla yaşıyorum bu aralar. Çok üşüyorum çok. Birde sabah kalktığımda bugün ne giyeyim diye düşünüp gardıropun önünde kamp kuran insanlardanımdır. Neyse ki bu problemi akşamdan ne giyeceğimi planlayarak çözmüş bulunuyorum. Neyse konuya döneyim, bu havalarda ne giyeceğimi de şaşırmış vaziyetteyim. Kalın giysem sıcak basıyor ince giysem donuyorum. Ofisteyken yanımda hırka bulundurmak durumunda kalıyorum bu yüzden.

Bu aralar hiçbirşeye yetişemiyorum. Ofisteki işlere, evde yapılması gereken şeylere. Kendime zaman ayıramıyorum. Şirketten akşamları çoğunlukla geç çıkıyorum. Arpa beyle flört günlerimize geri döndük diyebilirim :) artık buluşmak için planlar yapıyoruz :) ve ailelerimize, arkadaşlarımıza resmen rezervasyon yaptırıyoruz görüşmek için. Randevulu yaşıyoruz :) neyseki Arpa bey bu aralar erken geliyor da akşamları 2 saat de olsa görüşüyoruz.
Ama yaz bir gelse bütün bunlar geçecekmiş gibi geliyor. Tatile çıkınca herbişeyi unutucam. İnşallah planladığımız gibi bir tatil yapabiliriz bu sene. Şimdilik içimden gelenler bunlar. Umarım yaz gelir ve hiç bitmez :)

8 Comments:

Blogger Deadora said...

bende hirkayla dolasiyorum dogrusu.. yalniz degilsin bu konuda yani.. biraz daha sabret gelecek yaz ;)

4/5/06 4:01 ÖS  
Blogger Yaz said...

İnşallah deacım. Hayır böyle giderse yaz gelse bile çok kısa sürecek ondan korkarım.

4/5/06 4:16 ÖS  
Blogger Deadora said...

yok bacim yok gelir ve uzuun bile sürer emin ol sen :)
bak toplu igne geliyormus pier lotide bulusacagiz sende gel istersen? benim siteye telini yaz ben onaylamam yorumu silerim haberlesiriz.. blog kizlari toplantisi yapacagizda..

5/5/06 12:03 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Canım çok isterdim ama bu aralar hafta sonu dahil çalışıyorum. Hiç boş zamanım olmuyor ki :(

5/5/06 8:39 ÖÖ  
Blogger KUGUU said...

YAZcigim benim, sen YAZ'ı ozlemissin cooooooook.
Sabret cok az kaldi.
Optum seni ben.
Kuguboynu:)

5/5/06 10:49 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Kuğucum bende seni öptüm şekerim :)

5/5/06 11:05 ÖÖ  
Blogger zeyno said...

Sanki ilk paragrafı ben yazmışım gibi. Bu kadar mı aynı olur hissedilenler? Az kaldı az, güzel mevsim yaz geliyor birazcık daha sıkıcaz dişeri o kadar:))

5/5/06 2:21 ÖS  
Blogger Yaz said...

Zeynocum bugünlerde sanırım herkes aynı şeylerden müzdarip. Baharın gelmemesinden yakınıyor bir çok arkadaşım. Üzerimize çöken rehavet inşallah yakın zamanda uçar gider :)

5/5/06 3:01 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------