Lilypie 1st Birthday Ticker

08 Mayıs 2006

Canım Haftasonum...

Bu haftasonu beklemediğim bir şekilde güzel ve verimli geçti. Cumartesi günü temizlik için yardımcı abla geldi. Evimin herbir köşesi pırıl pırıl oldu. Her zaman bu ev tertemiz sen boşuna dert ediyorsun diyen Arpa bey bile akşam geldiğinde waauuww ev ne güzel olmuş dedi :)) Canım kocam yorgun olduğumdan dolayı girdi mutfağa yiyecek birşeyler hazırladı. Ohh bende yaydım kendimi koltuğa yemeğin hazır olmasını bekledim. Yemekten sonrada oturduk sohbet ettik, azıcık tv ye baktık. Saçma sapan programlar vardı zaten. Uyuyup kalmışım yine koltukta kocacıkında canı sıkılmış yattık erkenden. Hafta sonu erken yatmak ne kadar güzel birşeymiş. Biz hep yarın nasıl olsa tatil diye gecenin 3-4 üne kadar oturup ertesi günde öğlene kadar uyurduk. Kahvaltı felan derken de gün bitmiş olurdu. Bu sefer öyle olmadı erkenden kalktım kocacık uyurkene kahvaltı hazırladım. Birde aşkım çok sever diye kahvaltıya içi peynirli hamur kızarttım yağsız tavada gözleme gibi birşey oldu. Kocacığın hoşuna gidip gitmediğinden emin değilim :)) güzel olmuş dedi ama gözlerinden o ışığı alamadım. Bana göre çok güzeldi aslında :)) neyse ama onun için sabahın köründe kalkıp hamur yoğurup uğraşmam bile hoşuna gitti. Erkenden kahvaltımızıda yapınca hadi dedik çıkıp dolaşalım. Ağva' ya gittik. Aman allahım bayıldım heryerlere. Ağaçlar, çiçekler, böcekler doğa coşmuş. Bilen bilir bol virajlı yollar vardır Ağva' ya giderken işte o yolların kenarlarındaki ağaçlar dallarıyla bir çatı oluşturmuşlar sanki. Ağaçtan gökyüzü görülmüyor. Yollar da bomboştu aheste aheste geçtik oralardan tadını çıkara çıkara. Arabanın camlarını açıp o güzelim havayı çektik ciğerlerimize. Sonra Ağva' da yürüyüş yaptık. Balık yedik çay içtik. Çok çok güzel fotoğraflar çektik onlarıda yayınlıycam burada. Henüz bilgisayara yüklemediğimiz için şu anda bu yazıya ekleyemedim. Neyse yine aheste aheste döndük evimize. Çok güzeldi çoookk.


Edit: Şu anda deli gibi yağmur yağıyor. Bırak bardağı sanki hortumla su sıkıyorlarmış gibi. Ve benim ağzımdan çıkan ilk iki kelime "eyvahhh camlarımmm" oldu :) yeni temizlenmişti gitti tertemiz güzelim camlarım yaaa ühhüü.

8 Comments:

Blogger zeyno said...

Oh ne güzel temizlik de bitmiş.Bunun üstüne harika bir haftasonu geçirilmiş. Hem de balık yenmiş.Ne mutlu sana:)
Bu arada bizim evde de ne zaman cam silinse yağmur yağar:( Niye böyle olur ki...

8/5/06 8:24 ÖS  
Blogger Yaz said...

temizlik bana çok iyi geliyor Zeynocum. Terapi gibi birşey benim için :) ama bide yağmur yağmasaydı çok güzel olacaktı :)

9/5/06 9:08 ÖÖ  
Blogger crystalsdreams said...

hep böyle olurr,tam temizlik üstü yağar bu namussuz yağmur!

ağvaya günübirlik giden herkesi kutluyorum,bizim koca kalmak için gittiğimizde bile dır dır konuşur,yol uzun,virajlı diye,balık yemeye ağvaya asla götüremem..
arpa bey e selamlar, benim koca gibi tembel teneke diil dimek ki:)

9/5/06 10:45 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

:) benim kocada fikir olarak söylediğimde off çok uzak felan der ama her seferinde çok hoşuna gider iiki gitmişiz der :) yani tüm kocalarda tembellik var şekercim :)

9/5/06 11:57 ÖÖ  
Blogger Deadora said...

ahh ahh cocuklugum agvada gecmistir her cuma aksami annemler birakirlardi pazar gece gelip alirlardi tekrardan :) yada yazin annemler isten izin alip baska yere gidene kadar bizler 1-2 ay okullar tatilken kuzenlerle yazlikta kalirdik.. epey zaman oldu gitmeyeli.. e tabii artik kimi kime emanet edeceksin ki? hepsi kocaman kiz oldu ;) artik degil emanet olayi saklama gizleme olayi olur bu saatten sonra yada yazlikta erkekli kizli partiler :)
vayy bee döndüm bir an cocukluguma, erik agaclarima ve ilk sigara icislerimize :)

10/5/06 2:12 ÖS  
Blogger Yaz said...

Deadora :)güzel bir yer Ağva. Birde orada anılar varsa daha da güzeldir eminim :)

10/5/06 2:53 ÖS  
Blogger KUGUU said...

Agvayi ben de cok sevmistim, ama o virajli yollarinda mahvolmustum. Cocuklugumdan beri beni araba tutar.
Benim Sevgili YAZcigim beraber olsaymisiz keske diyesim geldi birden...
Optum canim.
Kuguboynu

11/5/06 10:35 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Kuğucumm inşallah birlikte de gideriz :)

11/5/06 1:43 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------