Lilypie 1st Birthday Ticker

15 Mayıs 2006

Ağva...






8 Comments:

Blogger KUGUU said...

YazCigim ne guzel resimler cekmissin sen.
bu arad farkettin mi 3.resimdeki 6 martinin yaninda ben de varim:))
Kuguboynu

15/5/06 9:01 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kuğuucum daha ne resimler çektim :)dediğin resime dikkatlice bakıyorum martılardan başka hiçbişey göremedim ben :) merak ettim şimdi ne var orada?

15/5/06 11:54 ÖS  
Blogger KUGUU said...

YAZcigim yaaa kocaman payytak kuguyu gormuyor musun orada sahiden?? Dur bakayimm.. Aaaa ucmusum ben:) haklisin.
Diger resimleri de gorelim mesela sen ve arpabeyin de icinde oldugu- olursa yane- istek var ısrar yok:))
Kuguboynu:))

16/5/06 9:59 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

:)) kuğucum diğer resimleride ekleyebilirim tabi. ama şimdilik photoshop ta birazcık oynanmış olarak belki :)

16/5/06 10:03 ÖÖ  
Blogger zeyno said...

Çok güzel bir yermiş, müthiş dinlendirici gözüküyor...

16/5/06 2:46 ÖS  
Blogger Yaz said...

Zeyno gerçekten çok güzel biryer. İstanbula yakın ama sanki çookkk uzaklarda gibi hissediyor insan kendini orada.

16/5/06 3:46 ÖS  
Blogger crystalsdreams said...

ağva resimlere de çok güzel poz veriyo yahu..bak şimdi üşenmeyip gidesim geldi:)ama ben diil ki koca üşenir:)

16/5/06 6:16 ÖS  
Blogger Yaz said...

Canım ağva güzel poz veriyo da çekenin hiçmi payı yok yani :)) Aslında tam ağvaya gitme zamanları şimdi. baharda çok güzel oluyor hemde daha sakin. Sen bence kandır eniştemi de gidin walla.

17/5/06 8:56 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------