Lilypie 1st Birthday Ticker

13 Nisan 2006

Pizzanın suçu

Dün gece saat:22:30 dan sonra yediğim pizzanın acısı hala içimde. Yediğim pizzada bulunan tahmini 800 kaloriyi düşünürsek ağlasam yeridir. Oysaki her daim yeni kararlar arefesinde olan ben, akşam mümkünse 20:00 den sonra yemek yememe, bol su içme, sağlıklı beslenme ve kocişi sağlıklı beslendirme konularında, velhasıl evlendikten sonra nasıl ve neden oluştuğunu anlamadığım yaklaşık 6-7 kilo fazlalığımdan artık kurtulmak üzere kesin ve kati olarak kendime sözler vermiştim ki fazlalıkların 3 kilosunu tamamen kendi çabalarımla vermiş bulunmaktayım fakat o hain pizzayı yerken nerelerdeydi benim azimli ve de iradeli olmak için çırpınıp duran ruhum bilmiyorum. Ama yok bu yaz giymek istediğim pembe elbisem beni bekliyor ve halihazırda sanki bana ait değilmiş de emanetmiş gibi dolabımda duran, fekat atılmaya kıyılmayan elbiselerim, pantolonlarım, eteklerim. Bekleyin beni canlarım bu yaz hepicinizi büyük bir zevkle giyicem...

5 Comments:

Blogger KUGUU said...

Hosgeldin aramiza YAZ.

Ben de senin gibi "yaz"ciyim, "yazbitmesin" diyenlerdenim.
Ismini cok sevdim. Bosver sen google'da bir suru ciksa da sen teksin ya:)

Keyifli blog zamanlari dilerim.

Kuguboynu:)

13/4/06 12:21 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kuğu bana ziyarete geldiğin için ve güzel dileğin için teşekkürler :)

13/4/06 1:55 ÖS  
Blogger ucusanlar said...

Bence kilolu olmanın en kötü fazı da bu. Suçluluk hissetmek.

Sende benim gibi alel-acele yiyor musun bazen böyle yasak şeyleri? Kendinden bile saklamak ister gibi?

Yakında doktorumu çıldırtacağım herhalde. Çünkü artık kilolarımla barışmak istiyorum. O kadar saçma şeyden sonra bir de bunun için kapısını çaldığımda gerçekten delirmesini bekliyorum...

13/4/06 5:58 ÖS  
Blogger crystalsdreams said...

Yaz,ismine ben de bayıldım:)en dertsiz tasasız en keyifli anıların mevsimidir yaz:)
evlilik ve gelen kilolar,ortak kaderimiz çoğumuzun sanırım:)ama sen yine az almışın,hemen verirsin onları,ne 20 kiloya yakın aldım,evlenmeden önce sanki yemek yemiodum gibi bi durum oluo bu:)hayır evlendikten sonra,yemek tek aktivitemiz oluyo sanırım bu:)
hoşgeldin,iyi ki geldin:)

14/4/06 8:30 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

crystal, vericez bu kiloları vericez. Sende vazgeçme sakın :)

14/4/06 9:02 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------