Lilypie 1st Birthday Ticker

17 Nisan 2006

Çok yazık...

Bugün öğrendiğim bir olay beni şok etti. Sevgili Crystal' in başına gelen şey hepimizin başına gelebilirdi. Bu konu hakkında çok konuşmama gerek yok zaten crystal ve bazı arkadaşlar bloglarında bu konuyu çok güzel anlatmışlar ve yorumlar yapmışlar. Ben genel olarak medya konusuna değinmek istiyorum. Bir ülkenin en önemli organlarından biridir medya bence. Çünkü her kesimden her yaştan insana ulaşabilir. Bu kadar önemli bir varlığın böyle yalan haberlerle insanları yanıltması affedilir şey değil. Bir gece, kendi halinde eğlendikten sonra bir club tan çıkan gençleri buranın tanıtımını yapıyoruz resminizi çekebilirmiyiz diye kandırdıktan sonra, bu gençlik nereye gidiyor, küçük yaştaki kız çocukları gecenin bir yarısı sokaklarda gece clublerinde eğleniyor diye haber yaptıklarını duymuştum bir arkadaşımdan. Bir tatil beldesinde yolda yürüyen gençlerin resmini çekip Türk gençleri turist kızları rahatsız ediyor diye haber yaptıklarınıda duymuştum. Okumadım görmedim doğrumu bilmiyorum ama böyle şeyleri duyunca hiç kimseye güvenilmeyecekmi diye düşünüyorum. Tabiki bütün basını suçlamamak lazım. Hepsinin öyle olduğunu zannetmiyorum. Kurunun yanında yaşta yanıyor belki. Medya bence çok çok büyük olan gücünü Türk halkına daha faydalı şeyler için sarfetse ne güzel olurdu. Yazık çok yazık...

2 Comments:

Blogger Deadora said...

(: haklisin ama inan bu sadece türkiye´de olmuyor.. ben y.disinda kaldim yaklasik 1 sene kadar ve cok pahali, sadece oranin zenginlerinin ve/veya zengin cocuklarinin girebilecegi bir bardi.. bir arkadasim oranin isletmecisiyle ahbap olduklarini beni iceri sokabilecegi soyledi.. iyi dedim gitmeden bir girmis olayim..
hani birde kapida güvenlikler, kirmizi halilar sokaga kadar dösenmis sadece iceriyi merak ediyordum..
her neyse iceri girdim baktim bakindim sonra yukari da genclerin oturup konusabilecegi yada dinlenecegi tarzda dösenmis koltuklar falan filan vardi..
herneyse kisa kesiyorum (: orada biz arkadaslarla falan konusuyorduk biri geldi elinde fotograf makinesi dedi ki "sizi cekebilir miyim?" bizde tabii dedik 2-3 resim cektirdik derken birkac gun sonra oranin belediyesinin resmi sitesinde, o barin sitesinde, ve birkac resmi - gayriresmi sitede benim ve arkadaslarla cektirdigim fotograflari bana "gördün mü sitede ne yazmislar hahaha" seklinde ilettiler..
sitelere girip baktim ki asagi yukari söyle yaziyor :
zengin türk kizi arkadaslariyla beraber her zaman gelmis oldugu bara gelip deli gibi eglendi. devamli müsterimiz olan bayan yine her zaman ki gibi cok eglenerek bizleri de mutlu etti"
ulan ne zenginligi ne eglenmesi ben orada koltukta oturdum anca üstelik her zamanda gitmedigim bilakis ilk defa gittigim bir yer..
düsün ki bu en ufak birsey sadece bir bar meselesi ama ya daha büyük birsey olsaydi.. yada bu türkiye gibi bir yerde olsaydi? ciksaydim gazetelerin 2. sayfalarindaki zengin kizlar gibi?? o zaman ailem ne tepki verirdi acaba? iyi ki kücük bir olaydi ve y.disinda olmus diyorum simdilerde..
yani isini saptirmak isteyen ne yazik ki türkiye su bu fark etmiyor her yerde saptiriyor..
benim gazeteci, radyocu v.s. arkadaslarimda var ve zamaninda beni maddesel olarak degil ama maneviyat olarak cok iyi kullandilar.. bu isler böyle artik diyorum sadece.. aldirmamak gerek.. insanin basina yada yakininin basina gelmeden anlamiyor :(

17/4/06 6:01 ÖS  
Blogger Yaz said...

deadora anlattığın şey yazdıklarıma çok benzer bir olay. Birkez daha şok oldum okuyunca.İçimde iyimser bir şüphe vardı bu kadar da olmaz diyordum fakat sen birebir yaşamışsın. Tekrar yalancılara ve insanları kullananlara yazıklar olsun diyorum ne diyim.

17/4/06 6:07 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------