Lilypie 1st Birthday Ticker

21 Nisan 2006

Bilinçaltım çıldırmış olmalı :)

Sevgili karalama defterim. Bugün sana dün gece gördüğüm bir rüyayı yazacağım. Uyurken canım sıkılmasın diye gördüğüm rüyalardan bir tanesiydi :) ama uzadıkça uzadı, olaylar birbirine karıştı, salak bir hal aldı canım benim. Önce evimin yatak odasındayız I. nolu ablamla, ve birden yatak odamız milyon vede trilyonlarca minik sevimsiz siyah böcüklerle doluverdi. Bu arada bende kitinofobi (böcük fobisi) olduğunu da belirteyim. Sonra ben fırıldak gibi dört dönüyorum odanın içinde çığlık ataraktan. I. nolu ablam diyor ki korkma bunlar böcek değil. Nasıl yani diyorum ben e basbaya böcek işte. II. nolu ablam geliyor ve diyor ki korkma kardeşim bunlar böcük değil bunlar damla çikolata. Ben alık alık bakarken bir tanesini alıp yiyor II. nolu ablam. Hmmm çok da güzelmiş damla çikolata falan da diyor yerken beni sakinleştirmek için. Sonra bir bakıyorum ki böcükler gerçekten de damla çikolata olmuşlar. Allah allah diyorum nasıl oldu ki bu şimdi diye düşünürken I. nolu ablam geliyor tekrar odaya ve diyor ki bunlar aslında damla çikolata da değil diyor ve elindeki şeyi gösterip aslında bunlar bunun kakası diyor. Elindekine bir bakıyorum ki bir kirpi. Dumur dan dumura koşuyorum yine. Nasıl diyorum yaa nasıl yani. Çıldırtmayın lan beni. Sonra I. nolu ablam yine elindeki kirpiyi işaret ederkten bak kardeşim bunlar kirpinin kakası bak hatta şu anda bile yapıyo diyor. Bir bakıyorum ki kirpinin poposuna gerçekten de resmen kakasını yapıyor hayvan :) allahım çıldırcam diyorum yaa bırakın diyorum ablamlara ben uyancam yaa bırakın beni. I. nolu ablam diyor ki dur canımın içi daha bitmedi daha kirpinin poposunu temizliycez. Çığlıklarımı atıyorum ama hemen dibimde fosurdayan koca duymuyor tabi. Duysunda uyandırsın beni bu kabustan istiyorum. Sonra tamamen kendi çabalarımla ablalarımdan kurtulup uyanıyorum :) bir ohh çekiyorum. Sonra diyorum ki, heralde koca yorganı kendine fazla çekti bende açıkta kaldım :)

9 Comments:

Blogger Güneşli Günler said...

Yazcım çok güldüm ama gerçekten kötü bir rüyaymış. Ama bak bütün rüyalar gibi oda geçmiş bitmiş gitmiş. Geçmişler olsun... Bu arada benim Böcük'ümden aklına takılmasın bu böcek meselesi. :)

21/4/06 3:36 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kocacım sen uyan yeter yahu böceksavar filan istemem :))



:)) ahimsas keşke bütün böcükler senin ki kadar tatlı olsa :)

21/4/06 4:07 ÖS  
Blogger KUGUU said...

YAZ cok guldurdun beni ya.. Ama senin gorurken gulmedigin cok acik:)
Buna ruya mi denir kara(bocek)basan mi bilemedim:))

Ben de bocek bakamam, ezemem olduremem, bende mi kitinofobikim acaba:(

Aslinda ruyanin yorumunu bir tanıdıgına yaptır, kotu degil bence:))Su siralar aklinin takildigi ve cekinip endise ettigin hayatinda bir yenilik(var? her ne ise) ile ilgili dusuncen var gibi. Ablalarindan biri olumlu bakiyor, digeri olumsuz! YAP gitsin diye yorumluyorum ben:)) Hayirli.

Kuguboynu:)

21/4/06 7:10 ÖS  
Blogger Deadora said...

:) canim benim rüyada oldugunu bile bile korkmak ne feci degil mi? bana da olur hem bilirim rüyadir uyanmak isterim hemde korkarim.. ama olsun baka tek basina basarmissin :)
sonunda yazdigin yorgan olayin ayrica koptum ve II.ablanin yaptigina :)

22/4/06 12:09 ÖS  
Blogger Yaz said...

canlarım valla resmen kabustu. Birde ablamlara anlattığımda rüyamı koptular :) hele damla çikolataları yiyen ablam çok güldü :)

22/4/06 9:45 ÖS  
Blogger KUGUU said...

Benim seFgili YAZcigimin sevgili goncasi Arpabey izsurdum buldum sizi. (iyi ettim mi??)

Demek ikinizde sigara iciyorsunuz. Bir sigaratiryakisinden ote "sigarayiyen" adi takildigi donemlerde sigarayı pat diye bırakmis biri olarak ikinizi de bırakma yonunde sonuna kadar destekledigimi soylemek isterim!

BENCE SIZ YAPARSINIZ!!!

Sevgiler,
Kuguboynu:))

ps: Yaz yarına planların ne??:)))

22/4/06 11:01 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kuğuucum sigarayı bırakcaz valla. Hedef koyduk kendimize bu yaz sonunda bırakcaz :)) maalesef planlarım suya düştü. Başka şeyler çıktı hafta sonunda ama olsun sağlık olsun benim planlarım bitmez :)

23/4/06 3:39 ÖS  
Blogger crystalsdreams said...

yazcıım:) ben de böyle gubidik rüyalar görüyorum sanırım hayal gücümüzün genişliğiyle ilgili bişi ve tabi ki kocaların yorgan çekme sorunsalıyla da alakalı olarak:)
ben senin rüyayı acunun korkunç programnı mı seyrettikten sonra gördün diye düşündüm ama sen tam bunu yazdığın gece vardı bu program..orda insanlar iğrenç böcekleri ağızlarıyla alıp başka bi kutuya atmaya zorlanıyorlardı..ıyyy..hani ağızlarıyla almak,kara böcek..damla çikolata..ay ne biliim..bi daha görmeyesin böyle böcekler diyim ben yaa..şimdi düşünmesi bile korkunnç!

24/4/06 4:14 ÖS  
Blogger Yaz said...

:) Kristılcım demek ki kocaların uyurken yaptığı şuursuzluklar genel bişi yani benim kocaya özgü değilmiş :) aman diyim o programı gördüm walla bırak para için katılmayı izlemek için bile 50 milyar verseler izlemem :)))

24/4/06 10:09 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------