Lilypie 1st Birthday Ticker

26 Nisan 2006

40 yolcunun hayatı senin elinde :))

Bana gelen geyik maillerden biri, ama buna çok güldüm :))


hollywood'un yüzlerce kez işlediği; "uçakta pilotlar ölür ya da bayılır, yolculardan biri merkezden telsiz talimatıyla uçağı indirir" klişesinin uyarlanmış hali. ABD de olur da TR de olmaz mı…


- aloo, aloo, abi ben kamil koc istanbul-ankara otobüsünden arıyorum. Kaptan molada içkiyi fazla kaçırdı herhalde, uyuyor şimdi.

+ evlat sakin ol, muavin orda mı?

- hayır, otobüste değil, tanrım ona ne olduğu konusunda hiçbir fikrim yok!

+ tamam evlat, hiç korkma, sizi kurtaracağız. Şimdi şoförü yavaşça koltuktan yana çek, sen oturacaksın onun yerine.

- ama onu yana çekersem düşer, kendinde değil!

+ düşsün peze...! oraya senin oturman lazım.

- tamam, oturdum. Şimdi ne yapmalıyım?

+ direksiyonu tut, ne çok sıkı ne çok gevşek.

- tuttum. Çok eğlenceli görünüyor ehu

+ evlat, ciddi ol, 40 yolcunun hayatı senin elinde. Şimdi; önündeki panelde bir çok gösterge var değil mi? tam ortadaki büyük olana bak, ne yazıyor orda?

- bismillahirrahmanirrahim.

+ hayır göstergenin üstündeki yazıya değil göstergeye bak! hız göstergesine bak, kaçla gittiğinizi görebiliyor musun?

- sıfır.

+ nasıl sıfır? dikkatli bak.

- sıfır, gerçekten sıfır. Ölecek miyiz?

+ otobüs duruyor mu gidiyor mu bunu söyle bana seni kuş beyinli!

- duruyooor

+ kalk si.tir git eşşoğlueşşek! bize de panik yaptırdın. şoför uyanınca devam edersiniz.

5 Comments:

Blogger Deadora said...

ehu komikmis cidden :)
ya ama yazcigim sana yakismamis bu siyahli, boyalari akmis kiz resmi :( söyle yaza yakisan bir resim koysana tatlim yaa :)

26/4/06 5:16 ÖS  
Blogger Yaz said...

:) valla koyarken benimde aklıma geldi ama beğendim napiim. Du bakiim dediğin gibi bişey bulursam onu koyarım :))

26/4/06 5:18 ÖS  
Blogger Deadora said...

heyt bee!! budur iste kizim buu!! acayip guzel bi resim, en azindan digerine oranla cok daha sevimli :)
bende yeni resim arayisina gireyim gaza geldim bak simdi :)

27/4/06 8:49 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Sevindim walla beğendiine. bende beğendim. Bide yaza daha uygun evet.

27/4/06 9:08 ÖÖ  
Blogger gul sen said...

cok guldum :))))

1/5/06 10:50 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------